You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










Happy Mother's Day



 Jom bace Entries kali nyh !
OMG !! semalam hari ibukan ? Actually sebenarnya aku dah ingat dan dah set kan dah dalam otak , cuma tak setkan dalam phone jerk. tu yang tak ingat tu. Dah aku terbangun lewat, tu yang lambat nak wish tu . Sepatutnya aku wish to my mom early morning bukannya lunch hour ! Kesian kat my mom ! But nak buat macam mane dah takdir kan. 

 But pape pun aku tetap jugak wish Happy Mother's Day kat my mom ! Siap berspeking English bagai ! hahha ! Apa salahnya kita ubah sekali sekala , dah setiap hari speck in malay s why not we speck in english kan . Korang tau tak lepas aku bagi wish dekat my mom , my mom just reoly "ok , terima kasih mak pun sayang anak mak" hahha terkene pulak aku rase . Nampak tak yang my mom seboleh-boleh nak reply in malay. :) What ever it'is aku tetap sayang my mom taw !

In fact aku nak ucap kan jugak kepada semua wanita-wanita sedunia, Happy Mother's Day . Semua ok ! So mean tak kesah lah kita dah jadi ibu ke belum, yang penting suatu hari nanti kita tetap akanjadi ibu jugak kan. Lagi pun setiap wanita kan pasti mempunyai sifat keibuan , betul tak ?  

Ok la wish me luck guys ! Oneday I'ill be mother too. 
BTW Happy Mother's Day to my beloved mother it'is  PN SALMAH BT HJ KARYADI
dengan bangganya mmepersembahkan secara eksklusif wajah ibunda saya yang tercinta 
LOVE YOU kEtAt-KeTaT MOM !!



Faithfully :)
anakmu yang tersayang .. 



Labels: