You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










Lastday after 2 month holidays


Jom rajinkan diri baca entri aku yang ni ..

Setelah 2 bulan aku bermesra-mesra duduk rumah sebagai penganggur terhormat, akhirnya tamat la sudah percutian di rumah sendiri dan di sponser oleh ibu bapa sendiri . Sebab aku dah nak balik Kedah malam ni . HAHA ! tak pew la kan aku pergi sana bukan nya nak bersuka ria tapi nak menjalankan satu misi untuk masa depan iaitu belajar bersungguh-sungguh dan dapat keputusan yang terbaekkk ! Insya-allah . 

so korang doa-doakan la yang terbaik untuk aku , semoga aku dapat mengejar impian dan semoga Allah memudahkan urusan aku serta memurahkan rezeki aku. Amin . Nanti kalau aku cuti , aku akan updated lagi ok . 

So say good bye jb and welcome kedah ! 


hasil karya tak seberapa :))

Labels: