You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










Tengok Movie Lagenda Budak Setan 2 - Katerina :)

Hai semua. apa khabar sehat x ? jom bace entry kali nyh.. hari nyh aku , aunty and future uncle pergi tengok movie dekat mane lagi law bukan kat Jusco Tebrau City JB. 

kiteorang tengok movie nyh : >
.....
...
..
.

mule-mule tuh aku ingat kan nak tengok cerite Sepah The Movie, then dah orang nak belanje tengok cite nyh so terpakse la, agy pown aku nyh tak samapai pulak aty nak munahkan harapan orang . HEHE ! poyo an ?. 

okeyh la cerite nyh seronok la jugak. but aku ade bace kat satu artikel nyh dye kate cerite nyh membosan kan. Maybe la kot, tp daripada pandangan mata aku pulak cerite nyh boleyh la di kategorikan menghiburkan, just terlalu banyak sangat konflik yang melanda si kasyah nyh sampai kekadang tuh macam membosankan jugak la. cerite nyh nak katekan sedih tu bagi aku tak sanagt la. Cume time anak si kasyah nyh meninggal tuh adela jugak cam sedih-sedih siket. :( but tak dew la sampai menitis air mate nyh. 

Nak taw tak tadi kat dalam panggung ade la sorang kakak nyh (kakak kew cm makcik-makcik jerk) , dye punye respond tak macam over pulak an. Yela bende tuh tak kelakar dye gelak, bende tuh tak suspend, dye buat-buat suspend dan macam-macam lagi lah gaye dye. samapai kekadang tuh membuatkan aku tergelak dengan aksi spontan dye. HEHE ! huru hare betol jadinye panggung tuh. Tapi tak pew la nak mara pown tak gunekan sebab dye pown baya tiket wayang pew. >,< betol tak ? betol kan . ye la tukan hak masing-masing nak buat macam mane ...

so kesimpulannye cerite LBS 2 nyh boleyh la, seronok jugak la .Aku syorkan kepade para couple-couple di luar sane tengok la movie nyh. sweet la untuk korang, supaya dapat menyaksikan pengorbanan seorang wanita dalam percintaan nya. mane taw korang akan terharu kew kan.. HUHU :P.

ok la dah malam nyh nak stop updated entry nyh.. so thankz untok korang sebab sudi membace story kali nyh ... ade mase datang la melawat blog aku agy eh ... 

sekian terima kasih dan wassalam >_< ....
hasil jari-jemari