You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










Pasal gamba pown nak bertekak , kan ? . HAHAH !


Hello, hello , hell0 !! Hai semua , amacam sihat tak hari nyh ? maklom la sekarang kan cuace tak menentu so takut la antibody kite tak kuat , then tak pasal-pasal demam pulak  kang.. 

Okeyh hari nyh aku nak berstory-morry siket pasal tajuk yang tertera di atas. Tentu pelikkan asal pulak pasal gamba je pun sampai nak bertekak bagai . HAAAAA ! nyh semua gare-gare si budak kerek tu la. Korang taw tak dye boleyh kutuk gamba aku yang baru jerk aku download kat facebook tuh. Tah tak pasal-pasal an , dah tak dew keje sanat la tuh sampai gambar aku yang tak hidup tu pown dye nak gadoh . HEHEH ! tak sihat nye budak (>,,<) . Aku p0wn ape lagi sebagai tuan punye gambar aku sudah semestinye angin kan . Ye lah law nak gaduh sekali p0wn ajak la aku yang hidup nyh baru best , nyh tak dengan gambar jugak la dye nak jadi lawan . Ermm pelikkan ? tak pew nak buat macam mane mungkin da tabiat kot . HUHU ! ( tabiat ke atau buang tebiat ) :P . Ape la ?!?! 

#Kisah nye bermula di sini . 

Semalam lepas update blog pasal hadiah hari jadi , aku p0wn log-in la facebook and twitter pastu aku p0wn masukkan la gambar terkini mase hang out tengok movie LBS 2 hari tuh . Tetibe jerk tak lame kemudian dekat notificati0n fb ade la orang tuh comment my new picture , sape agy law bukan budak kerek-merek tu la . Haaaa ! Nak tengok tak gambar mane yang aku download kat facebook . Jom tengok gambar nyh . (>,<)

<><><><>
<><><>
<><>
<>

It's a picture of me :)


Salmiah Idrus :D

<>
<><>
<><><>
<><><><>

---->>> Dan comment-comment nye bermule di sini <<<----


                  --------------------------------------->>><<<---------------------------------------
ny sahaja la comment-comment nye , tapi comment-comment nyh bersambung taw sebab kiteorang takkan berhenti punye nak bertekak . so cukup la untuk ini sahaja yang boleyh aku share kat sini (o_O) ..  

Lastly , aku kekadang tuh menyirap jugak taw layan dye , tapi bile tak layan sunyi pulak hidup nyh. Yela tak ade orang nak bergaduh + bertekak . HAHA !! pape p0wn Thankx awak buat sye happy setiap kali log-in facebook. Mane tak nye sebab nak kene prepair ayat yang power-power supaye awk kalah sewaktu peperangan kite di Fb . Betol tak ?? !! HAHA ! 

ok la cukup la sampai sini ye . Dah tak ade ayat nak buat nyh . kite jumpe lagi di lain update . 

>> Sekian terime kasih , Wassalam << 

Hasil pemikiran :)
Photobucket

Labels: