You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










Makan Burger Bakar Jb :)


Hye korang ! Jom bace entry aku kali nyh . 

Malam semalam aku sefamily makan Burger Bakar JB . Abah la yang belanje . (>,<) . Nak gune duit sendiri tak dew agy p0wn mahal jugak burger nyh kan ?? Beli kat mane ? Kat mane lagi kat hujung lorong rumah aku lah , nak tau lorong ape ? HAAA lorong mutiara kampung melayu majidee la . Yummmy-yummmy . Enak banggget burger bakar nya !! 


Sape yang belom pernah rase burger bakar nyh , dipersilakan la makan eh memang sedap la untuk korang mengenyangkan perut . Lagi p0wn burger bakar nyh banyak choice yang menarik perhatian . jom tengok sikit menu nye . Check it down !!


Yang nyh baru siket jerk , banyak lagi keluaran terkini . Yang bertengkat - tengkat p0wn ade babe ! (tak sanggup aku nak tengok ) .. Korang nak taw tak yang mane menjadi pilihan aku semalam .HEHE ! aku makan Burger Bakar Hot Pepper . Delicious abeshhh jangan jeles !! :P Yang speciall nye daging dan sos nye di buat sendiri ! Dah tuh dye bakar pulak . :D Tapi kan kesian  jugak tengok abang tuh muke dye abesh kene arang :( ermmm ! opss cop3x ! Ade aku kesah asal kan aku dapat makan burger bakar tuh sudah . HAHA ! kejam sungguh :P



Haaa setelah siap di bakar dye olah-olah dan jadi lah sebuah burger .. Ny la my burger bakar hot pepper !! sedap + menarik kan . HEHEH !


Korang nak taw tak adek aku yang lelaki tuh memang belahap betollah . nak taw tak dye makan yang mane . Yang nyh !  jum tengok .. 

Makkkk aii , sekali tige tingkat kot . Nak makan macam mane la nyh kan ? padan muke ko budak !! tu la kebulo sanat kan , Haaaa amek kaw !!

ok la sampai sini saja updated aku untuk kali nyh . kekenyangan makan burger semalam masih terase . HUHU . (tipu la tu) ! Thankx tu abah sebab belanje kite orang makan burger bakar ! lain kali belanje lagy eh . Peace Yo ! 

sekian terime kasih wassalam :)

Hasil penat buat ayat  :)



Labels: