You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










Today is my Birthday >,< sweet 16


Hollaa follower sekalian >,< you all kn0w what ? Today <06/12> is my birthday !! HAHA . Now I'm 16 year old ( Sweet Sixteen gituuuu ) .. Alhamdulillah panjang jugak umor aku . Semalam memang ingat yang hari nyh beday aku, but bile dah tengok Tv boleyh terlupe plak, tetibe jerk my mummy mesaj said "Happy Birthday to you dear !", so ape lagi tengok jam dah pukol 12 rupenye that mean today is my birthday la . Pastu my dad pulak call say "Selamat hari jadi anak abah , selamat panjang umor dan di murahkan rezeki" . HUHU ! syahdu kot law ade orang sayang wish something yang mengembirekan hati kite >,< thank you abah !! 


Alhamdulillah. dengan umor yang di beri Allah nyh aku nak menggune kan nye ke jalan yang betol . Aku berazam nak belajar bersungguh-sungguh supeya cite-cite aku tercapai dan aku dapat membanggekan mak abah aku . Insya-Allah :)

Pape p0wn nak taw tak sambungan si budak kerek tuh . adekah dye meng'wish' beday aku atau pown tidak ? HAAAA ! akhirnye setelah pelbagai ayat kerek merek yang di lempar kan terhadap ku , lastly dye wish jugak ! nak taw dye wish ape ? jum bace nyh ..

As salamualaikum
Saya ingin memulakan wish ini dengan bacaan Bismillahirrahmannirrahim&Al-fatihah
Selamat hari lahir kpd Salmiah Idrus
Semoga dipanjangkan umur
dimurahkan rezeki..
Amin yarabbal alamin..



Unlike · 
HAH ! mengaku kalah pown dye akhirnye . Hey nyh Salmiah Idrus la mane boleyh kalah dalam peperangan sebelom berlawan , betol tak ? . 
Untuk tahun nyh tak dew p0wn cake seperti tahun-tahun sebelomnye . My mum kate alah da besa dah tak yah la nak kek-kek bagai . Dah muak da !! ermm >,< tak pew la nak buat macam mane . HUH ! lupe nak ucapkan terime kasih kepade korang sume sebab wish kat aku tak kirela kat mesej , fb , twiteer or what ever . specially untuk Diyana Zin thankx eh for your wish kat mesej + Fb + Twitter , aku amat menghargainya. And also untuk my new friend Nur Eiyka yang sanggup turun kat Jb untuk bercuti serta memberi hadiah + kad ucapan yang berlagu . HAHA ! so cuweet sekali . Terharu saya ! 

# For another side > Thanks untuk kawan "BFF" aku. Law p0wn aku marah kat ko, aku tetap anggap ko kawan . Aku malas la nak bertegang urat nan ko agy. Agy p0wn aku kan perempuan , so bia aku la yang mengalah . Sebab aku taw sifat kesabaran aku lebih tinggi level dye berbanding ko . Maklom la lelaki lah kate kan ! :P 

So Selamat Hari Jadi yang ke 16 tahun !! Translate in Korean  > 16 세 생일을 축하합니다



ok la , sampai di sini saje ye . Bak kate Nirwana band "sudah cukup-cukup sudah, cukup sampai di sini saja" update kali nyh ok. Terima kasih untuk semua yang telah membuat hati ku terharu . WAHHH ! ayat poyo an >,<  
sekian Wassalam :)
hasil penat lelah :)



Labels: