You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










Birthday awak ke ? >,<

Hai korang, ary nyh nk share siket pasal sorang budak nyh.. Sebelom nyh entry aku pown pernah story pasal dye , hah ! sape agy law bukan budak kerek nyh. (sila tengok dibawah) !  Nak taw tak semalam birthday dye <2/12> , but nak taw tak aku buat ape? Aku post kat Twitter then tag name dye, aku cakap yang aku malas nak wish kat dye, pas tu korang taw pew dye jawab, "sukaty ko la, aslkn ko bahagia". Mak aii ayt tak macam pasrah pulok an . ermm ! Sebenarnya aku saje jerk nak manje-manje nan dye. Tak aleh-aleh aku jugak kene mengalah terpakse la wish jugak law pown lambat , haha peduli ape kan asal kan aku wish kire terbaekkk la tuh . 


Pastu wish kat Facebo0k dye, korang taw tak pew yang jadi ? HAH ! kiteorang cm biase la bergadoh.. masalahnye dia yang mulekan dulu, tak abesh-abesh nan ayat kerek merek dye tuh arh. Aku pown ape agy sentap arh . Terus angin ! >,< . tu la lain kali law orang dah buat baik kat kite say la thankz ke , terharu kew or what ever la . Nyh tak dok perli-perli aku agy, haa kan dah kene marah nan aku. Padan muke ko !! 

Dah tuh korang taw tak, birthday aku kan tak lame agy akan menjelang (ayt macam hari raye la pulak), pastu aku pown suro la dye wish kat aku sebagai balasan bab aku dah wish beday dye so dye kene la wish jugak beday aku. Nak taw tak dye jawab pew ? "sorry la maybe aku tak on9 kot ary tuh" . HOHO !! geram je an.. law budak nyh ade depan aku sia-sia jerk kene pang dengan tapak kaki aku nyh.. Lepas perang dingin berlaku aku pown malas nk layan mamat nyh aku pown offline la, malas aku nak berdebat dengan budak tak sihat macam dye nyh , habis kering idea aku nak berlawan ayat nan dye. Dye pown ade aje ayat nak menyakitkan aty aku ! huhhhh >,< capek dehh , boleyh biol otak aku !! 8_8


tengok muke pown dah kerek an ?!

# ape p0wn terime kasih la untuk awk eh, sebab sudi berkawan dengan sye. Sye happy giler. Walaupon awk nyh kadang-kadang tuh menyakitkan aty jugak, but sokeyh la. Happy Birthday ABANG ! (you're older than me so I have to call you brother, walaupun hanya 4 hari awal je kan). HAHAH ! terharu gile kau cakap "walaupon aku tak wish ko , but aku akan wish ko dalam doa, boleyh kan ?? ".. ade jugak orang nak doakan untuk aku . terima kasih daun keladi , saya amat terharu sekali . :)

sekian la untuk entry kali nyh , semoga happy-happy selalu ok . 
Wassalam >,< !

hasil tangan :)
 

Labels: