You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










Berubah rupa dan gaya !


Hoolla followers ! I'm here..  korang nampak tak ape yang dah berubah ? tentu la nampakkan . haha ! but law tak nampak meyh sini aku tunjukkan.. Blog aku sekarang dah berubah dah makin cantik dan makin mengikut trend mase kini bukan. Tulah nyh sume gare-gare Blogskin la, sebenarnya dah lame dah nak buat but aku nyh mane ade mase atau lebih tepat lagy aku kan kurang terrew dalam IQ-2 nyh.. hahhaha !! Onemore thing title pown dah bertukar daripada Biarkan Blog Yang Berbicare kepada My Pinky Blue Blog but pape pown title yang lame pown still terpahat dalam hati dan ingatan aku okeyh !! >,< . 

so okeyh la sekian la eh untuk entry kali nyh . malas nak panjang-panjang sebab idea tak dew, agy pown nak edit agy blog nyh. maklom la kan baru belajar so nak try to ceroboh-ceroboh la mane yang patut kan. ok la bye-bye sume . Go0d night guys !! 


Photobucket

Labels: