You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










Migrain datang menyerang saya !!! OMG .


Hai sume !!! aku nak bercerite sedikit mengenai sakit kepala yang mengguasai kepala aku nyh ....
Actually, aku sakit kepala dah lama dah , sejak bile tuh aku tak perasaan pula, but dye kerap berlaku sejak-sejak aku di asrama lagi.. Dan dengan kepandaian orang sekeliling mereke mengatakan bahawa aku nyh kemungkinan mengalami tanda-tanda migraine. Aku pun ye kan jelah nak buat macam mane tak pernah buat madical check-up so tak komperm la. 

Tapi baru-baru nyh aku balik JB , aku demam dan kepala, badan, kaki dan otak aku semua kejang. sampai kan my mom aku terpakse panggil tukang urut untuk urut aku .. huh !! punyelah terok kan,, kan ??? 

setelah aku boleh berjalan mak bawak aku pergi hospital untuk dapatkan rawatan susulan mengenai sakit kepale yang aku alaminye... dan doktor p0wn mengatakan dan mengesahkan bahawa aku menghidap MIGRAINE !! dan terpakse makan ubat selalu untuk tahan sakit.

huh !! tak sangkekan tekaan selama nyh betul ... kekadang tuh aku rase macam nak pengsan dan muntah-muntah sebab terlalu pusing kepale aku nyh .. But now insya_allah semakin ok.. 

harap-harap korang dapat doakan semoge aku sembuh dan tak sakit teruk-teruk.. insya-Allah ... 
ok jumpe lagi ... sekian !!!


Labels: