You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










Kelas 4 PPK

Photobucket
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat korang sekalian .... 

Lame kan aku tak berblogging, law tahun lepas amek exam PmR p0wn sempat jerk nak bersembang dalam blog.. tapi sekarang paham-2 jelah kan ... ok kali nyh aku nak cerite siket pasal kelas aku dekat sekolah baru aku tuh ..

Firstly aku di masukkan ke kelas nyh aku rase macam kurang keseronokkan,, tau tak kenapa sebab kelas nyh semuanye perempuan kot.. aku p0wn macam seronok tak seronok je.. korang p0wn tau kan aku dari sekolah tadika aku di campur kan dengan lelaki , then tibe-2 tahun 2012 aku di tempatkna dalam kelas yang langsong tak ade lelaki. pewhh !! tak macam kaku pulakkan ??!! hahah !!

yang lagi syokkkkk !! nye cikgu aku p0wn semua perempuan .. HAH ! dah mcam sekolah untuk perempuan bukan ?! khekhekhe !! korang p0wn paham kan kalau semua perempuan tentulah macam-2 perangai ade, yang kepoh ade, yang serabot ade, yang huru hare p0wn ade... 


tapi tuh la orang kate , tak kenal maka tak cintakan . macam tuh situasi aku ., setelah sekian lame berkenalan kiteorang terus boleh sebati. 

dan kini mereke semua menjadi kawan yang terbaik buat aku .. setakat gadoh-2 manje tuh adelah kan .. but itulah yang menjadi kami kekal berkawan dan terus berkawan .. 

oklah ini lah hasil nukilan aku yang pertama kali setelah balik bercuti untuk 2 bulan ... bye see you next update yahh !! 

Labels: