You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










happy birthday mkcik



ok hari yang hujan nyh aku nak bercerite pasal birthday kawan aku nyh, nama nye NDMZ .. NDMZ ?? ape mksod nye ? hah ! mane boleh bagi taw nanti korang TERminat pulak kat dye. haha !!

actually birthday makcik nyh dah lepas dah, masa tuh aku still agy ade kat kedah but aku still colling dye ok !.. dye lahir pade 04.10.1996, so tepat pukul 12:o0 malam aku dah coll, but sekejap jerk yelah makcik nyh dapat coll free kot so pew salah nye dye coll aku kan.. but nasib baik makcik nyh pandai. dye taw aku kan nak pekse so kredit xdew nk main-2 masej , nak coll-2 dye an . so dye yang buat sume tuh untuk aku ... hhahaha !!! baik punye kawan ! 

malam tuh dye coll aku , so sempat lah sembang-2 nan dye sekejap .. aku p0wn tak nk lah overnight sanat , mklom la dok asrama , kang tak pasal-2 mahlok lain plk yang aku jumpe kang .. so sebab tuh aku tak berani nk tidor lewat-2 sanat ... then mkcik nyh siap berjanji kat aku nk coll aku besok gune freecolll yang dye dapat .. aku p0wn ye kan aje lah ... 

besoknya aku dengan banggenye menunggu la panggilan dari dia, but hampeh punye budak .. setiap kali aku bukak phone xdew satu p0wn coll daripada dye .. tunggu punye tunggu ,, sampai dah tak sanggup nk tunggu . xdew jugak coll drpd dya , but pape p0wn happy birthday jugak la untuk ko makcik .. semoge ko panjang umor dan murah rezeki.. 




#sebenonya makcik aku geram seyh dengan ko .. bab ko buat aku tertunggu-tunggu , ternanti-nanti panggilan dari ko.. but hampeh xdew ... tersentap kot aku .. tuh yang aku balik JB aku senyap jerk .. malas nak heboh-heboh .. capek tauk ! ! ! 

ok la sampai di sini sahaja updated aku buat kali nyh , jumpe lain di mase akan datang .... 


Labels: