You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










Salam Ramadhan Al- Muabarak

Assalamualaikum .. 

Tak sangkekan pejam celek, pejam celek hari nyh semua umat islam menyambut bulan ramadhan al mubarak .. Rase macam sekejap sanatkan .. haha !! 

Tahun aku menjalani ramadhan lain siket, yela kan korang sedia maklum yang aku nyh stay asrama so kene lah sambut puase kat asrama nan membe... mule-mule tuh rase macam janggal la pulak tapi nk buat macam manekan .. terime je lah dengan seadanye .. 


  
dan untuk pengetahuan korang semua ,, 
tahun nyh aku berazam nk belajaq la makan kurma ... 
haha !! pew la makan pown x taw 
telan jelah kan ... :P 





okeyh la.. aku ary nyh banyak sanat melalutkan ....
Pepehal p0wn aku nk mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak ye ,.. semoge puase kite tahun nyh lebih baik dari taun-taun yang lepas.. Insya-Allah puase nyh kite berbanyakkan membuat amal jariah ye .. lagi satu solat terawih jangan tinggal taw ... 

Photobucket