You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










I am back after a long disappeared .. ^_^

Assalamualaikum

Hye guys,, lame dah aku tak mengupdated blog nyh, sian kat dye kan. Bukan tak nak updated cume tak berkesempatan nak meluangkan mase jerk. Biase lah busy siket. Sebenarnye aku updated hari nyh p0wn bukan atas kerelaan hati tapi disebabkan keterpaksaan.. huhu !! yela mane tak nye siket-siket ade orang tanye... sampai kekadang tuh malas nk menjawab..

Antara ayat-ayat mereka yang memekakkan  telinga aku :-

a) Eh ko dah lame x update kan. Asal ?? 
b) Weyh ko dah x reti-reti nk updated kew, penat aku bukak blog ko tapi xdew p0wn entry terbaru ... nape weyh ?? 
c) Mia ko dah tak layan blog kew. law layan asal tak buat cerite terbaru ..

Dan ini adelah comment yang sopan gilelah bagi aku :- huhu !!! 

d) Assalamualaikum kpd blogger : Biarkan Blog Yang Berbicara saya nk bertanya kenapa "saudari" dah lame tak membuang mase di hadapan laptop untuk mencoretkan serba sediket pengalaman hidup ya ...kenape ya. terima kasih.. 
e) ## ayat-ayat yang sama waktu dengan nye lah ##

Kekadang tuh sampai nk ter-"naik angin" jerk mane tak nye dah lah aku rindu nk berblogger but dah tak dew mase nk buat cam new kan,, tapi bile-bile ingat kan semule sian plak kat dorang kan .. hahha !! ok lah lepas nyh law ade mase lagi insya-allah aku akan memulakan aktiviti separuh mase aku nyh... okeyh ..

Thanks kepada korang semua yang telah "menegur" aku untuk "merajin-rajinkan diri memulakan aktiviti berblogger. Betul jugak cakap korang kan pew gune ade blog law tak reti-reti nak menghadap kan ... haha !! Thank you so much guys... 

Sekianlah untuk updated aku dengan tajuk I am back nyh yew... Jike ade mase yang panjang kite jumpe di lain updated ... okeyh !! 




Dari pemilik blog yang bersedia membuang mase di lain kali . :D hahah !!! 
Photobucket

Labels: