You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










Locker aku digelar tempat letak novel tumpangan . haha !!


Assalamualaikum .. 
hoho ! lame dah aku tak menbuang mase dengan mengupdate blog kesayangan aku nyh. Biaselah name p0wn student asrama mane leyh sesuke suki jerk nak mengupdate-update bagai. Lain la asrama tuh my father punye .. hahah ! ok update kali nyh aku nak melepaskan gian siket dengan tajuk yang nampak macam pelik dan mengarut tapi,,, itulah yang sebenar nye terjadi... cop..cop..c0p.. sebelom tuh korang kene bace dulu title yang tertera kat atas tu, then baru bace update aku.. okeyhhhh !! 

Let's have started reading 
........
......
....
..
.

Orang lain sebok menghias locker masing-masing, tapi aku ermmm haramm. Locker orang lain semak samun dengan baju, locker aku jangan harap lah. Orang lain sebok letak gamba boy or selebriti masing-masing, tapi aku tak dew maknenye lah. Locker orang lain berserak dengan komik-komik or majalah- majalah fovurite dorang, tapi locker aku hah dah macam library and sesuaii sekali diberikan name "tempat novel-novel tumpangan bermalam". 
Haha ! nak taw kenape. 

Sesape yang kenal or selalu follow blog aku nyh,, mesti korang taw kan yang aku memang kaki novel. Then bile dah memulekan hidup untuk stay di asrama pew agy yang aku boleyh buat selain membace novel. Yela dulu stay rumah tak dew la gian tahap gaban membace novel nyh .. just time ade mase lapang jerk ... tapi sekarang mase aku di penuhi dengan membace novel. Nak online xboleh, nak membuat taik mati lagi lah tak boleyh, nak tengok Tv astro xdew. So pew agy yang aku boleyh buat selain menghadap novel ... 

Sampai ade membe aku yang tak pernah bace novel p0wn dan terkene tempias nye bace novel sekali... nasib baik la senior + junior kat dorm aku tuh satu kepale boleyh layan jugak tabiat aku  yang satu nyh .. huhu ! thankz guys ! 

Antare koleksi novel yang memenuhi ruang di locker aku 
.
.....
.......
..........



















Tulah antara novel-novel yang menumpang dalam locer aku.. Nak buat macam mane dah aku nyh kaki novel. So tak kesah sanat lah .. [ senang siket aku nak bace bile-bile mase ] huhu !! thankz la kepade pemilik-pemilik novel yang berkenaan . terutame senior-senior and pemilik novel-novel tersebut sebab mengelarkan locker aku tempat novel-novel bermalam. heheh !! ok lah sampai disini sahaja ye.. terima kasih lah sebab sudi menjengah-jengah ke alam blog aku .. 
sekian 
T.e.r.i.m.a.. K.a.s.i.h 

Photobucket