You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










Redha + Pasrah = (Jealous)

Hai sume ...  assalamualaikum :)
Kenape lah dengan kau sejak akhir-akhir nyh,, jeles memanjamg . (cop..c0p.. cop korang mesti pikir yang aku jeles sebab "tuttttt" kan. opss ! sorry nyh pasal lain okeyh. so law nak taw pasal ape teruskan membace ye). Actully aku jeles dengan kadet p0lis sekolah lame aku .mane tak nye dorang dapat kawad, dapat join aktiviti yang dianjurkan oleh IPD JBS, aku pulak ??? sedeyh nye !! kekadang otak aku ade terfikir bende-bende yang jahat jugak, salah satu nye 'kenape time aku still sekolah situ tak dew pulak aktiviti cam nyh, bile aku dah blah mak aiii tak macam seronok-ronok pulak aktiviti yang dorang buat. Nyh ynag buat aku naik angin nyh ... !! nak fikir cam mane kan mungkin bukan rezeki aku kot.. So mungkin aku kene belaja untuk meredhai dan mempasrah kan sesuatu tu ...  ermmm mungkin jugak kan .. 
< heheh !! be strong salmiah > 

Photobucket
*tak nak updated banyak-banyak ( takut memelak latuh ) .. :)D

Labels: