You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










My Belated Birthday .. [ sweet 15 ]


Assalamualaikum ... 

Alhamdulillah syukur kehadrat allah pada 6.Disember.2011 yang lepas, genaplah umur aku 15 tahun .. huhu !! Happy jugak la semalam, tepat pukul 12 tengah malam, aku sedap-sedap tengah membuat taik mate + dibuai mimpi, handph0ne pulak menjerit + bergegar (mean ade mesej la tuh),, dalam keadaan mamai aku p0wn bukak la mesej nak teng0k sape yang berani ganggu aku membute nyh !! , 00ops i get birthday speech rupe-rupenye.. hehe !! terus hilang ngantuk aku... thankz guys f0r the speech { sulaiha, saleha, syafiqah, s0fia and diyana}.. l0ve you all la..

Petang tu lepas bace n0vel kat dalam bilik aku pown terlelap la sekejap, then tetibe jerk my sister ketok pintu bilik. Perhh ! cam nak pecah pintu bilik aku.. mase tu jugak my mum p0wn baru jerk balik kerje, then tetibe mum ajak makan kek.. arh !mase tuh happy gile, but pelik jugak sape plak lah yang baik hati nak belikkan kek untuk aku.. hehe !!! aku p0wn ape lagi pegi lah amek piring.. pas amek piring aku pown bukak la kotak kek tu...Woo0ooww !! ch0colate cake !! my favourite !! s0 pew lagi potong then makan !! yummmiiieee !!! thankz mum !

My Ch0colate Cake !!



Happy birthday t0 me ...



Tapi dalam kegembiraan pasti ade kedukaan jugak kan?. Sedih nye..Ye la !! aku sedeyh bile membe baik aku sendiri tak ingat birthday aku,, aku p0wn tak tahu la asal aku nak sangat speech dari dye.. siap tertunggu-tunggu lagi.. Aku bukan ape mase birthday dye, aku yang beria-ria.. but bile birthday aku .. HAMPEH !! .. memang la dye ade bagi speech kat aku but tak secepat aku bagi speech kat dye .. aku bagi speech kat dye tepat pukul 12 tengah malam, tak cukup dengan mesej aku call lagi babe... huh ! sedeyh !!! Alah bia la kan.. X penting p0wn speech-speech bagai,, umur aku tetap meningkat jugak kan.. hehe !! 

And f0r the ending.. Aku harap lepas nyh aku akan lebih matang dalam hidup... al-maklum la da sweet fifteen la kate kan... [da tue dah] !!! s0 kene la ubah-ubah siket perangai... dah tak leyh nak mengedik-gedik macam bebudak lagi dah ... heheh !!! 


Thankz kepade sesape yang bagi aku speech tak kire lah dalam laman muke buku ke, dalam mesej ke, call kew and pape la... thank y0u very much yew... d0a kan aku sem0ge panjang umur, dimurah kan lagi rezeki dan sem0ge aku dapat keputusan yang cemerlang dalam PMR.. sebut pasal PMR nyh,, tetibe jerk takut ‘’menguasai diri’’... Wahhh !! ayat tak henggat !! hehe !!
0keyh la ..the end is all i had been updating,, see y0u next time update..

Sincerely fr0m >

Salmiah idrus 

Labels: