You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










Membe Baru,, Satu sek0lah ..

Selamat malam semua .. >-<


Ary nyh aku nak  cite siket atau lebih mudah difahami nak kenal kan korang sume dengan sorang budak satu sekolah dengan aku. Aku p0wn sebenar nye tak lah berape nak kenal sanat dengan budak nyh. Sepanjang 3 tahun aku sek0lah dekat SMK TSNI JB, tak pernah sekali p0wn aku dengan dye bertegur sape. Nak katekan senyum p0wn jaranglah padahal kelas kiteorang sebelah-sebelah jerk taw. Tu lah ! nampak sangat yang kiteorang nyh tak dew semangat kejiranan kan. Haha !! tapi tetibe jerk kiteorang boleh berkawan, tu p0wn sume nye gare-gare si Faceb0ok la nyh. Aku yang mule-mule malu nak bertegur-sape dengan dye,dah jadi kurang siket malu aku. Kiteorang macam dah lame jerk membe, padahal baru je k0t. Aku nyh p0wn bukan nye suke sanat dalam memilih-milih kawan nyh, asal kan budak tuh 0k+sekepale dengan aku dah kire baik la tuh. Tapi kan mamat nyh nampak jerk kat sekolah pendiam but bile berbalas-balas c0mment or reply mesej, ayat tak macam kerek plak an.

***
**
*
Inilah nye si budak kerek tuh .. >_<


Atau lebih dikenali sebagai.. >_<

*p/s>kepade redzuan &

@ Maap yew sebab saye tak bagi taw awak yang saye ter-men-curi gamb0 awak di faceb0ok. Yela dah kate p0wn curi mane leyh bagi taw kan. Nanti kant0i la.. Heheh !! sorry yew saye terpakse la sebab saye nak buat cerite terbaru dalam bl0g saye nyh. Tak gempak la law xdew gamb0 untuk tantapan umumkan. so sebab tu saye amek. {[bertuahlah awak sebab dapat masuk dalam blog saye nyh. Tak sume orang boleyh tercal0n masuk dalam blog saye yew. Tahniah lah untuk awak ..] Khekhekhe !!! {.. J

F0keyh kite sambung balik cerite tadi, aku mule bertegur dengan dye pade awal bulan 12 ary tuh, mase tuh birthday dye (02.Dis.2011), so aku p0wn bagi speech happy birthday kat wall faceb0ok dye. Lepas tuh kite0rang berbalas-balas la c0mment. Aku ingat kan pas da abesh balas c0mment kat wall dye kiteorang tak berhubung agy, sampai lah satu hari tuh birthday aku (06.Dis.2011), then dye plak jadi salah seorang yang baik hati bagi speech kat aku. Tapi mase tuh aku sajelah privetkan wall FB s0 orang tak boleyh la sesuke-suki nak mencer0boh atau menc0nteng sesedap rase kat wall aku. Tapi atas kebijaksanaan dye, dye bagi speech kat aku gune mesej di FB. Tapi ayat dye tak macam yeye pulak. Ade kew pat0t dye cakap dye tuh abang aku dan aku nyh plak adek dye. Memang la dye tuh tue dari aku, dye cume tue ary jerk dengan aku tapi dye punye kec0h macam dye tue tahun dari aku kan. Kiteorang kawan tak dew la sampai bertuka-tuka number phone sume. Just membe kat Fb jerk kat lua Fb tak taw agy. Yela selalu nye orang dalam Fb je berlagak dengan sifat keyeyean nye but bile kat lua Fb malu nye tak henggat kan. kekeke !!!
***
:okay enough to come here only,, tomorrow we 
connect again with the latest stories from me.:
**

very diligent to type is
*
~SALM!AH IDRUS ~

Labels: