You have been here,welcome.Want to go Home or Follow
♥ Salmiah Idrus ♥

Entries Owner Buddieys
Welcome speech said


Assalamualaikum ! Salmiah Idrus speaking , Welcome to my own blog. Hope you enjoy at here. And please come again .





Talk at C-Box



Let's Ask.fm


Big Claps !

Basecode: Izyanyancinnamon
Full edit: ♥ Salmiah Idrus ♥










Debaran yang berk0bar-kobar

Assalamualaikum dan Selamat Petang ...

Berdebar-debar hati nyh nak amek result PMR. Lagi bape hari jerk keputusan akan keluar, aku p0wn tak taw lah nak cakap ape aku cume b0leyh berdoa dan bertawakal jerk. Tapi insya-allah aku yakin aku akan berjaye jugak. Aku akan buktikan kalau Malaysia boleyh, Salmiah Binti Idrus p0wn boleyh. Mudah-mudahan lah kan , orang kate kalau kite dah berusehe, buat sedaye upaya insya-allah kejayaan akan berpihak pade kite. Ape yang aku kene buat sekarang adelah bersiap sedia dengan ape jua keadaan dan yang paling penting aku perlu sentiase redha dan bertawakal kepade yang Maha Esa. Yelah semua yang terjadi atas ketentuan Nya kan. Kite sebagai hamba hanya perlu terime dengan seadanaya sahaje .. insya-allah aku akan kuat untuk terime ape jua keadaan nanti .. INSYA-ALLAH ...
AM!N !! 

Labels: